Garantie en klachten
Garantie
Kwaliteit staat bij mij voorop. Toch kan het gebeuren dat je aanspraak wil maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Uitgesloten van garantie zijn producten die beschadigd zijn door eigen toedoen binnen de garantietermijn. Hieronder vallen oa verkeerd wassen (te heet of kleuren door elkaar, denk aan zwart met wit of rood met wit), verkeerd drogen (in de wasdroger in plaats van aan de waslijn) of slijtage door (meer dan redelijkerwijs verwacht kan worden) veelvuldig of onzorgvuldig gebruik.
Klachten
Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er iets niet in orde is met je artikel, laat mij dit dan zo spoedig mogelijk weten via het contactformulier of door contact met mij op te nemen. Ik zoek graag samen met jou naar een oplossing